כפי שרשמנו בפוסט תקציר לכתבה,קידום אתרים בא לידי ביטוי שילוב ידע  ופעולה מתחומי התכנות העיצוב והתוכן

ניתן לומר שזאת פרוצדורה המבוססת בחלקה על מדע וחלקה סוג של אלכימיה. קידום אתרים לא יהיה לעולם מדע מדוייק, מכיוון שהיחידים שיודעים את סודות הספייידר/קרולר(האפליקציה אשר משוטטת באינטרנט וסורקת אותו) של גוגל, ושל מנועי החיפוש השונים, מסתירים אותם בעקביות. ניתן לומר שרב הנסתר על הגלוי, נסויים ועדכון מתמיד בהתפתחויות ושינויים תמידיים בהלך המחשבה הם היחידים שמאפשרים לנו לרכוש ידע מקצועי.

לכן אף חברת קידום אתרים, או בניית אתרים, רצינית, לא תתחייב לכם לתוצאות מדוייקות, אלא לשיפור בתוצאות.

מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא ייקח אחריות על אלגוריתם שאינו ידוע ואשר משפרים אותו תדיר.

גוגל משתנה כל יום

מה שכן ניתן לדעת בבירור , ובאופן טוב למדי ושקוף אלו את הנתונים "הפתוחים" שמנועי החיפוש אינם מסתירים. פייג'רנק PR מדרג הדפים הגלוי(הציון הגלוי של גוגל לאתר שלנו- הקובע כביכול את הרלוונטיות שלו לגולש) , כמות האינדוקסים(כמה פעמים האתר שלנו מופיע באינדקסים השונים) ועוד מידע נוסף אשר זמין למתעניינים על ידי כלים שונים באינטרנט.

כלי ניתוח אתרים

אנליזות נכונות ושימוש נכון בכלים אלו יכול לתת לנו תמונה די מדוייקת על מצב אתרינו מבחינת מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

כאשר אנו מנתחים את נתוני האינדוקס מול הנתונים הנוספים אשר זמינים לנו , מתבררים לנו השינויים שנצטרך לעשות באתר על מנת להופכו לרלוונטי יותר לגולש ולמנועי החיפוש, דבר אשר יצור לנו תנועה תמידים מהם לאתר. ענייין זה הוא הפכפך , ופה נוצרת הפילוסופיה של קידום האתרים.

מה הוא בעצם אתר רלוונטי אם רלוונטיות מעצם הוויתה היא דבר שמשתנה עם הזמן?

התשובה שלנו היא שאין תשובה.

כל אתר רלוונטי בזמן ובמקום שלו אל מול האתרים המתחרים לו, ומכיוון שתחרות היא דבר שתלוי בהיצע וביקוש, יכול להיות אתר זניח מאד, ובעל תוכן מינימלי אשר מאד רלוונטי לתחומו ומקודם מצוין. ניתן דוגמא- "חיתולים לקשישים"

כמות העסקים בתחום זה היא יחסית קטנה,לכן גם אתר מאד קטן בעל תוכן מינימלי, אך רלוונטי לנושא יכול להיות מקודם מאד בקלות.

קושי בקידום מילים מסוימות:

קידום אתרים לדוגמא, או בניית אתר, צימרים, סרטונים, משחקים,

כל אלו הם מילים הנחשבות כל כך קשות לקידום, אשר גם אתר ענק, המכיל תוכן רב, רלוונטי ואיכותי יכול למצוא את עצמו בדפים זניחים של תוצאות החיפוש אם לא ישכור בעל מקצוע בתחום.

רשימת אתרי חובה להתחלה ב קידום אתרים

whois -בדוק פרטי SEO ,פרטי שרת, ואת הפרטים האישיים של כל אתר.

בדיקת שרתי גוגל בכל זמן נתון כלי מצויין מאפשר גם בחירהה לפי מדינות.

הרשמו ל גוגל אנליטיקס כמובן.

גוגל מנהלי אתרים.

טיפים וכלים נוספים בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט.

תמצאו בהמשך האתר.באמצעות הכלים האלו וקצת התעניינות אפשר לעשות דברים גדולים,

בהצלחה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *