כתיבת תוכן – המפתח לחשיפה

במאמר זה אנסה לתת מעט הערות והארות על נושא השיווק באינטרנט , שהוא הנושא החם היום ומעסיק רבים מהעסקים הוירטואלים וגם את אלו שעדיין לא מיקמו את עצמם במרחב הוירטואלי.

למעשה אני מאמין שכל אחד אשר מתעניין בשיווק /פרסום ומכירות יכול למצוא בו עניין.

נתחיל:

כלל האצבע הוא

כל עסק זקוק לחשיפה כדאי להמשיך להתקיים.

גם אם מדובר בחשיפה שאינה לכלל הציבור אלא לקומץ אנשים ספציפי ומצומצם, היא עדיין נחוצה לקיומו של עסק, וכאשר תבנו את האסטרטגיה השיווקית שלכם מומלץ מאד שתבצעו מחקרים וניתוחים למי בעצם אתם רוצים לחשוף את העסק שלכם.

שיווק באינטרנט עוסק קודם כל בחשיפה.

הפרוצדורה של שיווק בכלל ושיווק באינטרנט בפרט מיוצגת ע"י מערך של עקרונות, אשר זיקה נכונה בינהם ומאזן הדדי בין עקרון לעקרון יוצרים את ה"נוסחא המנצחת" אליה כל עסק שואף להגיע –יותר מכירות.

מעגל הקסם הזה מתחיל בצד האנליטי:

הגדרת מטרות השיווק ובניית אסטרטגיה שיווקית –>סקרי שוק –> מחקרי שוק

לאחר שמידע זה בידינו אנחנו חכמים יותר ובשלים להגיע לצד הפרסומי :

מיתוג –> מיצוב

כאשר האסטרטגיה השיווקית שלנו מוכנה ויש לנו ידע מוכח על קהל היעד שלנו, אנחנו מממותגים ופונים אליו בצורה האידיאלית אנחנו מוכנים להתחיל בעקרון המרכזי

חשיפה

שמטרותיה הן : הזמנות של המוצר , מכירה של המוצר ,הרשמה של הלקוח למועדון לקוחות של מפיצי המוצר.

מטרות החשיפה הן מגוונות, אך לחשיפה נכונה ומושכלת לאחר מחקרי שוק וניתוח כללי שלו יש משמעות אדירה.

שיווק נכון באינטרנט

חשיפה ללא מחקר שוק וניתוחים מתאימים היא בעצם הימור לכל דבר. כמו לזרוק כדור לתוך רולטה

בעוד חשיפה מושכלת לאחר מחקרים מתאימים ובדיקת בשלות השוק, האם המוצר בכלל ניתן למכירה

למי בעצם קייים הצורך במוצר שלנו והאם הוא פונה אליו בצורה נכונה- היא כמו קליעה מדויקת למטרה.

אנשי שיווק מנוסים בכלל ואנשי שיווק באינטרנט בפרט

לא מתחילים ישירות בחשיפה , אלא בודקים בצורה מקצועית קודם כל האם היא יעילה וכמה.

ע"י תוכנות סטטיסטיות, ניתוחים, מחקר מילים נכון ועוד פרוצדורות מקצועיות בהם משתמש המשווק תוכלו לחסוך כסך רב- ובמקרים רבים וטובים גם ליצר כסף רב.

לכן עדיף ורצוי שתשימו את נושא השיווק באינטרנט שלכם בידיים מקצועיות.

או במקרה שאתם רוצים לנסות לבד- קחו יעוץ מקצועי מאנשים מנוסים בתחום .

שעה של יעוץ ע"י בעל מקצוע יכולה לעלות לכם זכום זעיר באופן יחסי אך לחסוך לכם כספים רבים בעתיד, כי רבות הטעויות שניתן לעשות בנושא זה, ולאנשים שצברו נסיון רב מאד בנושא יש הרבה מה ללמד.

לשאלות ותגובות נוספות בנושא חשיפה, כתיבת תוכן לאינטרנט ושיווק נכון באינטרנט פנו לאינטרמיינד-

המומחים לשיווק באינטרנט.

כתיבת תוכן - המפתח לחשיפה