מהו קידום אתר תדמית וכיצד ניגשים לקדם אתרי תדמית?

קידום אתר תדמית שונה בתכלית מקידום אתרים בסגנון אתר תוכן וכד'. אתרי תדמית יכילו ברוב המקרים מס' לא גדול של תכנים. לכן צורת הקידום הסטנדרטית בה נשתמש לאתר תוכן לדוגמא אינה מתאימה לקידום אתר תדמית.

מדוע?

למה ומה חשוב ליצור אשר מקדמים אתר תדמית? ננסה לענות לכם על שאלות אלו. קידום אתר בכלליות הוא תהליך המשלב אופטימיזציה/העלאת תכנים חדשים ויצירת רשת קישורים.

באתר תדמית כמות התכנים כמובן תקטן, לכן החיזוקים המשמעותיים לקידומו יהיו יצירת אתר אופטימלי מבחינת מנועי חיפוש, אתר קטן נפח, הבנוי נכון מבחינת היררכית העמודים בו, הבנוי על HTML וCSS בקוד נקי ונכון. מהו קוד HTML נקי ונכון? בהמשך נרשום מאמר שלם על הנושא. בינתיים נסתפק בעובדה שאתר תדמית הבנוי נכון, יהיה יותר קל לקידום מאתר הבנוי בקוד שאינו מסודר מבחינה תכנותית.

מנועי החיפוש אמנם לא יענישו אתכם אם יש לכם תוכן מעולה ורלוונטי והאתר שלכם בנוי גרוע, עדיין תקבלו תוצאות חיפוש, ויגיעו אליכם, אבל….

, היו יכולים להגיע אליכם הרבה הרבה יותר מבקרים אם האתר היה בנוי נכון.,מבחינת אופטימיזציה.

אופטימיזציה של אתר היא נדבך חשוב בהתפתחותו של האתר קדימה עם קדמת הטכנולוגיה.מנכלים מתחום המחשב וגופי אינטרנט גדולים ורבים היום מוגעים לחשיבות האופטימיזציה ומקדשים את השמירה והמעקב אחריה.

אתר הבנוי בhtml נכון, גם אם כמות התכנים בו לא רבה, אם יצור לו קישורים טובים ונכונים, בעזרת וותק ורלוונטיות הוא יכול להגיע לתוצאות מרשימות. דוגמאות לעניין זה לא חסרות.

אתרים אשר השקיעו באופטימיזציה ויצירת קישורים, קודמו באופן מדהים אף יותר לפעמים מאתרי תוכן גדולים ומורכבים מהן בהרבה.

והסיבה היא שמנועי החיפוש משקללים אתרים בצורה המחקה את המוח האנושי, אולם באופן מתמטי.

וזה אומר- זה שהאתר שלך קטן ובעל מס' דפים נמוך, לא אומר שהוא לא יכול לעקוף אתרים בעלי תוכן רב בהרבה, הכל תלוי ברלוונטיות

האתר לתחום בו הוא מעוניין לקדם עצמו,נפח המילים בטקסט בו ,באיכות הקישורים שלו ובאופטימיזציה הכללית שלו. במילים אחרות- אתה יכול להיות חזק מאד עם מעט, וחלש מאד עם הרבה, כמו בכל דבר כך גם באינטרנט.

הכל תלוי בטיב המילוי- ואיכות המרכיבים .

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *