קידום חנות באינטרנט (חנות ווירטואלית)

בימינו בעלי עסקים רבים מעבירים את מכירת מרכולתם לרשת האינטרנט.

העניין די ברור לכולם. בחנות רגילה עליך להחזיק שטח. מבנה, לשלם ארנונה, ביטוח למבנה, חנות רגילה מאלצת אותך להחזיק מלאים של סחורה, מלאים של צרכי משרד וצרכי אריזה, עובדים ועוד כהנה וכהנה הוצאות אשר יגרמו לכל סוחר לחשוב פעמיים לפני שיכנס להוצאה זו.

מכאן הדרך להבין שחנות אינטרנט היא פתרון מדהים קלה.

בימינו אתה יכול בתשלום חד פעמי הנע בין 1000 ל1500$ לרכוש חנות באינטרנט. התשלום החודשי תלוי כמובן בנפח התנועה אשר תגיע אליך לחנות(דבר אשר תלוי באיכות הקידום שלך ואתרך) חנות אינטרנט לא מאלצת אותך להחזיק עובדים ומלאי. אתה יכול לנהל חנות זו באופן עצמאי, ולהחזיק מלאי קטן, רוב המוצרים באים לידי ביטוי בתמונות ואין צורך להחזיק את המוצר האמיתי. ברגע שמבוצעת הזמנה, בעל החנות רוכש את המוצר ישירות ובמקרים רבים, מי שישלח את המוצר הוא בכלל הספק (ראה ערך dropshipping)

מה שכן, חנות אינטרנט היא דבר שלא קל לקדם. שפע המוצרים ברשת האינטרנט הוא עצום. ולכן קיימת תחרות רבה על מילות ומחרוזות מפתח בנושא. לדוגמא- אם אתה חנות תכשיטים, ומעונין בתנועה רלוונטית אשר תיצור לך רכישות באתר, הינך צריך להשקיע שעות רבות בשבוע בקידום אורגני, וגם זה רק לאחר רכישת ידע מקצועי בתחום.

חנות אינטרנט לא תקודם באופן אורגני בלבד. שאנו ניגשים לקדם חנות באינטרנט הרעיון הוא יצירת מערך המשלב קידום אורגני, עם קמפיין פרסומי באחת מרשתות הפרסום ברשת, ואם ניתן אף לשלב בעסק תוכנית שותפים כלשהי.

אין אנו מסתפקים בקידום אורגני מכיוון שחנות ווירטואלית או חנות אינטרנט מקודמת וקיימת על מנת ליצור הכנסה קבועה ותמידית

לכן משתלם במקרים מסוימים לשלם לגוגל או לחברות פרסום אמינות אחרות, על מנת שיצרו לנו תנועה לאתר באמצעות קליקים רלוונטיים ממחרוזות חיפוש. אם אנו מוכרים לדוגמא טבעות אירוסין, נהיה מעוניינים שכל אדם המקיש את המחרוזת "חנות טבעות" או "טבעות אירוסין למכירה" יגיע אלינו.

ולכן ניצור קמפיין אשר ינתב אלינו את הגולשים אשר הקישו מחרוזות אלו.

כיצד נדע מי הקיש מה?

לגוגל ולרשתות הפרסום באינטרנט מערכות ניהול המאפשרות לנו לנהל קמפיינים ממוקדים.

בעזרת הכלים החינמיים לאלו אשר נרשמים לשירות, ניתן לדעת ולראות בזמן אמת, כמה גולשים חיפשו מה, מה הן המילים המבוקשות ביותר, מה הן המחרוזות הנדירות ביותר, וגם מה אינו רלוונטי.

המערכות מתוחכמות ,מתעדכנות באופן קבוע ומאפשרות לנו אף לסנן מילים. לדוגמא, אנו יכולים לסנן את המילה "חינם" או "תרומה"

ככה שאדם המחפש מוצר חינמי לא יגיע אלינו, אף שרבים משתמשים בזה, בצורה הפוכה, ומפרסמים כביכול חינם מוצר אשר עולה כסף, אך מציינים שהמחיר הוא כמו חינם, או שיחסית לאחרים זה נחשב כחינם. גם סוג של טקטיקה שיווקית לא רעה, אך מביאה גם כניסות סרק רבות.

מכיוון שאדם שבאמת מעוניין במוצר בחינם, בסוף לא ירכוש אותו בחנות גם אם המחיר נמוך.

בעקרון ובגדול, לקידום חנות באינטרנט, נשלב מספר פרוצדורות לטווח הקצר והרחוק.

לטווח הקצר נקדם באמצעות הקמפיינים הממומנים, ולטווח הרחוק באזרת קידום אורגני בסיסי, אשר ישמור את החנות שלנו רלוונטית לאורך זמן, יצור לנו וותק אשר עובד רק לטובתינו, ויבסס אותנו כאוטוריטה (מומחים ייחודים) לתחומינו.

זה מה שאנחנו מעוניינים בו ולכן כך נפעל לקידום חנות באינטרנט.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *