במאמר זה ננסה לתת מעט טיפים לגבי הנושא החם היום- שיווק באינטרנט.  אלפי עסקים קטנים וגדולים כבר זורמים עם התפתחות הטכנולוגיה ולמדו את הטריק.

שיווק באינטרנט או קידום אתרים ממומן נועד על מנת למנף את העסק הקטן או הבינוני לרמה גבוהה ע"י פרסומו וקידומו בעולם הוירטואלי, או במקרה של עסק גדול- לשמר את מעגל הלקוחות הקיים ולהגיע ללקוחות נוספים אשר לא היו מגיעים לעסק בעולם הרגיל.

שיווק באינטרנט מתחיל ע"י מחקר מילים.

על מנת להגיע ללקוחות הנכונים יש צורך בבירור צרכי הלקוח הפוטנציאלי. בכדי לברר את צרכיו של הלקוח שלנו עלינו בעצם "להכנס לנעליו"

ולחשוב כמו הצרכן.

דוגמא: במקרה של חנות לשיווק באינטרנט אשר מעוניינת לפרסם מוצרים אלקטרונים שונים באינטרנט לעולם הוירטואלי, עלינו לחשוב מה מחפש לקוח אשר מעוניין במוצרים אלו.

בד"כ מילת החיפוש או מחרוזת החיפוש תרמז על כוונת הרכישה של הלקוח. ועלינו לכוון את הקמפיין או הקידום שלנו לאותה מילה או מחרוזת

שיווק באינטרנט הוא הבסיס שלנו, סביבו  נבסס ונחפש את המילים שדרכן אותו לקוח יגיע אלינו.

לדוגמא:

כאשר מריצים חיפוש על הביטוי שיווק באינטרנט בכלי מילות המפתח נקבל את התוצאות הבאות:

  • פרסום באינטרנט
  • קונים באינטרנט
  • לקנות באינטרנט
  • שיווק אינטרנט
  • מכירות באינטרנט
  • שיווק רשתי
  • שיווק
  • שיווק מאמרים
  • שיווק אתרים
  • שיווק נכון
  • שיווק ופרסום
  • שווק באינטרנט
  • קידום באינטרנט
  • מאמרים באינטרנט
  • שיווק מכירות
  • שיווק ברשת
  • קידום אתרים באינטרנט

 

כל אחת מתוצאות אלו מרמזת לנו על  המילים אותן עשויים לחפש אותם לקוחות המעוניינים באחד מהשירותים הללו אותם אנו מציעים.

זוהי דוגמא קצרצרה על מחקר מילות מפתח שהוא הצעד הראשון בשיווק נכון ברשת האינטרנט.  באותן מילים נשתמש על מנת למקד את הקמפיין ולהפכו לאופטימלי וממוקד לצרכינו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *